- Je vult je gegevens in en uploadt je offerte op de overheidswebsite e-tendering.
- Voor de bestekken van Boechout kan je digitaal inschrijven. Papieren offertes worden zeer uitzonderlijk aanvaard.
Hoe dien je een offerte digitaal in?
Welke software heb je nodig?
- Internet browser: Internet Explorer 6 of hoger, Mozilla, Chrome
- JAVA-software: minimaal versie 6, update 16
Hoe onderteken je een offerte digitaal?
- Met je elektronische identiteitskaart. Je hebt hiervoor nodig:
- een e-ID kaartlezer en software
- je e-ID kaart met PIN-code
- Door een bevoegd persoon.
- gevolmachtigd door de onderneming (te bewijzen met statuten).
- met volmacht binnen e-Tendering.
Opgelet! Als je offerte niet voldoet aan alle vereisten die opgenomen zijn in het bestek, is ze onregelmatig. Je offerte wordt dan niet opgenomen in de beoordeling. Enkele tips:
- Dien je offerte op tijd in.
- Laat je offerte digitaal ondertekenen door een persoon die de onderneming wettelijk mag vertegenwoordigen. Een gescande handtekening is onwettig.
- Voeg alle gevraagde documenten toe.
- Je offerte mag maximaal 350 MB groot zijn, elk doorgestuurd file maximaal 80 MB.